Problemele au aparut dupa ce imaginea unui produs cosmetic, un iluminator intr-o nuanta de rosu, a fost incarcata pe Instagram. Numele produsului, "Geisha Chic", a atras reactii negative din partea fanilor, care au fost de parere ca brand-ul Fenty Beauty este rasist si si-a tradat atitudinea pozitiva privind diversitatea si activismul social.
Criticile i-au determinat pe reprezentantii companiei sa isi ceara scuze.
"V-am ascultat, am scos produsul de pe piata pana cand va putea fi redenumit. Voiam sa ne cerem personal scuze. Multumim pentru ca ne-ati educat", se arata intr-un mesaj al companiei trimis unui utilizator, potrivit Mediafax.
Cantareata Rihanna a debutat in industria produselor cosmetice, prin intermediul companiei Fenty Beauty, iar, un an mai tarziu, a lansat o linie de lenjerie intima numita Savage x Fenty.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Fenty Beauty, linia de produse cosmetice a Rihannei, criticata pentru un produs al carui nume are conotatii rasiste.