Pana la aceasta alegere, Maybelline a folosit in exclusivitate modele feminine, iar printre ambasadoarele brandului, detinut de grupul francez L'Oréal, s-au aflat top-modele celebre, precum Gigi Hadid si Jourdan Dunn.
Modelul american Manny Gutierrez, in varsta de 25 de ani, s-a nascut in California si are cateva milioane de admiratori pe platformele online Instagram si YouTube, scrie News.ro.
Manny Gutierrez s-a nascut intr-o familie de ”mormoni liberali” si spune ca a devenit interesat de produsele de machiaj inca din copilarie. A dorit sa isi construiasca o cariera in medicina, dar s-a razgandit si a ales in cele din urma sa lucreze in industria produselor cosmetice.
De cativa ani, tot mai multe branduri cosmetice au inceput sa foloseasca modele masculine in campaniile de promovare a produselor lor.
In 2016, brandul american de produse cosmetice Covergirl l-a ales pe tanarul model James Charles, in varsta de 17 ani, in calitate de imagine oficiala (”cover-boy”) a sa.
Anastasia Beverly Hills, brandul de produse cosmetice si de infrumusetare detinut de romanca Anastasia Soare, a utilizat si el modele masculine in campaniile si reclamele sale.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Premiera in industria cosmetica: un barbat a devenit imaginea oficiala a brandului Maybelline.