„Am fost şocată. Ştiu că mulţi oameni ar fi crezut că au câştigat la loterie, dar eu am fost îngrozită”, a spus Julia.

Tot weekend-ul nu a făcut nimic altceva decât să încerce să înapoieze banii la bancă. A sunat, însă robotul telefonic pur și simplu nu a reușit să identifice care este problema ei și nu a direcționat-o către un operator uman.

„Nu sunt banii mei, nu aş cheltui nimic din ei. Mă sperie, ştiţi ce se întâmplă şi cu hackerii, cu cei care sparg conturi”, a mai spus femeia.

Explicația a venit marți de la banca Chase, unde femeia are contul deschis. Se pare că de fapt balanța era negativă. Totul a fost de fapt o eroare tehnică, iar contul ei a fost blocat.

Purtătorul de cuvânt nu a putut preciza însă de ce a apărut pe ecran fix suma respectivă. Problema a fost rezolvată, iar femeia își poate folosi contul în mod normal, a mai spus acesta, relatează The Sun.