Avionul prezidențial, numit Rombac Super One-Eleven sau Rombac 1-11, folosit de Ceaușescu în perioada 1986-1989 pentru zboruri în scop profesional, este considerat primul aparat de zbor de pasageri cu reacție contruit în România. Acesta a fost pus în circulație pentru prima dată în anul 1983.


Avionul lui Ceaușescu, vândut cu 120.000 de euro

Licitația din cadrul evenimentului online All-Star Game găzduit de Artmark a fost încheiată cu succes. Avionul a fost cumpărat de un colecționar din străinătate, care a scos din buzunar 120.000 de euro pentru achiziția aeronavei. Prețul de pornire a avionului a fost de 25.000 de euro. Datorită acestei aeronave, România a devenit prima țară comunistă din lume (în afara URSS) care a produs un avion de pasageri cu reacție.


Limuzina lui Ceaușescu, vândută de 23 de ori mai scump decât prețul de pornire

În anul 1974, când Nicolae Ceaușescu a devenit președintele Republicii Socialiste România, șahul Iranului, Mohammad Reza Pahlavi, i-a făcut un cadou - o limuzină de origine britanică, Paykan Hillman-Hunter. Modelul acestei limuzine a fost produs începând cu anul 1967, a fost prima mașină construită de Compania Națională Iraniană și a devenit o comoară națională.

Bijuteria pe patru roți a avut un preț de pornire de 4.000 de euro, însă aceasta a fost vândută cu 95.000 de euro unui colecționar din România. Interesul pentru această limuzină a fost foarte mare, iar bătălia pentru licitare a fost crâncenă. Mai multe persoane din Iran au venit cu oferte de cumpărare, aceștia dorind repatrierea automobilului în țara lor.