Noua reclamă care îl are ca protagonist pe Snoop Dogg a fost vizualizată deja de peste 7 milioane de persoane pe YouTube, iar la începutul acestuia, artistul poate fi auzit când spune că ”i s-a luat” de melodia celor de la Just Eat.
Artistul vine cu propria melodie pentru a face lucrurile mai interesante, iar reclama pe care a făcut-o și care durează doar un minut i-a adus nu mai puțin de 6,5 milioane de dolari în cont.
”Snoop e un caracter legendar, astfel că negocierile au durat ceva și a fost nevoie de bani mulți pentru a pune lucrurile la punct. Însă să-l avem în această reclamă nu doar că ne-a adus vânzări crescute, dar a și întărit brandul”, arată reprezentanții serviciului de livrare.
”Oamenii pur și simplu au luat-o razna pe rețelele sociale, e de departe cea mai populară reclamă pe care a lansat-o Just Eat”, mai arată aceștia.
La final, vorbim despre o afacere din care au beneficiat toate părțile implicate. Just Eat are parte de mai multă recunoaștere, iar Snoop Dogg are o servietă de bani pe care să-i pună în cont.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Snoop Dogg a primit 6,5 milioane de dolari pentru a apărea într-o reclamă de 60 de secunde.