"Am reusit afara, avem 50% cota de piata in Bulgaria intr-un an. Am inceput in Ungaria acum o luna si deja am ajuns la 100 de comenzi pe zi. in Ungaria ne intalnim cu jucatori mai mari, precum Tesco. Credem ca intr-un an vom deveni lideri de piata si in Ungaria", a declarat directorul general al eMag, Iulian Stanciu, citat de MEDIAFAX.
El a aratat ca in cifre eMag reprezinta 180.000 de produse, 18.900 de comenzi pe zi, 3.000 de tiruri de marfa si 700 de angajati. Compania investeste anual 1 milion euro in logistica si 2 milioane euro in soft.
El a aratat ca in cifre eMag reprezinta 180.000 de produse, 18.900 de comenzi pe zi, 3.000 de tiruri de marfa si 700 de angajati. Compania investeste anual 1 milion euro in logistica si 2 milioane euro in soft.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului eMag detine 50% din retailul online din Bulgaria.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului eMag detine 50% din retailul online din Bulgaria.