Potrivit agenţiei de turism online Vola.ro, în comparație cu o lună normală, în timpul stării de urgenţă, aproximativ 95% dintre zborurile clienţilor lor au fost anulate, peste 41.000 de clienţi fiind afectaţi de aceste modificări. Cu ajutorul specialiştilor Vola.ro, 61% dintre clienți au primit soluţii de rambursare în valoare totală de peste 3.5 milioane de euro şi se lucrează în continuare pentru a finaliza toare rambursările inițiate.
La nivel european, datele arată că între 15 martie şi 1 iulie 2020 au fost anulate zilnic între 20.000 şi 25.000 de zboruri, iar potrivit statisticilor publicate de Vola.ro, vânzările la biletele de avion au scăzut cu până la 88% anul acesta, record negativ înregistrat în luna aprilie. Organizaţia Europeană pentru Siguranţă Navigaţiei Aeriene a raportat că traficul aerian din Romania a scăzut cu 87% în timpul pandemiei faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Pentru a nu își pierde clienții, specialiştii Vola.ro au deschis chatul Vola.ro şi platforma #VolaTeAjută, unde sunt centralizate cele mai frecvente întrebări legate de anulări şi restricţiile de călătorie, actualizate din surse oficiale. Companiile aeriene au anunţat termene de procesare a cererilor de peste 120 de zile, în medie, însă compania Vola.ro aplică pentru rambursare în numele clienţilor şi face presiuni asupra companiilor aeriene pentru a grăbi acest proces.
Peste 41.000 de clienţi Vola.ro au fost afectaţi de anulări de zboruri – 61% şi-au recuperat deja pierderile materiale, rambursările depăşind 3.5 milioane de euro. Peste 25.000 de clienţi au primit deja soluţii de rambursare, astfel 61% dintre pasagerii afectaţi şi-au recuperat deja sumele plătite pe biletele de avion.
Chiar dacă din punct de vedere legal, agențiile de turism nu sunt obligate să ramburseze taxa de serviciu, compania Vola.ro a decis să restituie această taxă clienților, precizează adevarul.ro.
”Ne propunem ca până la începutul lunii noiembrie să soluţionam 90% din totalul cererilor de rambursare. Înaintăm clienţilor noştri toate soluţiile existente, comunicăm în permanenţă transparent şi facem constant presiuni pentru toate zborurile afectate. Această perioadă ne-a pus la mare încercare resursele, iar ceea ce ne dă energia să continuăm este mulţumirea şi încrederea pe care ne-o acordă clienţii noştri. Noile produse şi servicii lansate în această vara atipica, Vola Boats, Vola Experiences sau asigurările Vola Medical şi Vola Rambursabil cu clauză de COVID-19 au fost foarte bine primite de către public” a declarat Claudia Tocilă, Director de Marketing la Vola.ro.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Mii de români și-au primit banii înapoi pentru zborurile anulate în pandemie.