Hotelul Victory din Vama Veche intră într-o nouă eră, fiind achiziționat de o companie surprinzătoare din domeniul alimentar. Timpul mediu petrecut de turiști în Vama Veche a scăzut dramatic, iar prețurile la cazare vor suferi modificări semnificative...

Românii cheltuiesc miliarde pe vacanțe în străinătate, dar o nouă strategie ar putea schimba acest lucru. Compania Carmolimp intenționează să reducă prețurile la cazare în timpul săptămânii pentru a atrage mai mulți turiști pe litoralul românesc...

Valentin Șoneriu, Director General Carmolimp, dezvăluie planuri ambițioase de a revitaliza stațiunile românești. Reducerea tarifelor de cazare și îmbunătățirea serviciilor sunt doar câteva dintre măsurile propuse pentru a încuraja sejururile de o săptămână...

Cu o experiență vastă în industria alimentară, Carmolimp aduce o nouă perspectivă asupra turismului de pe litoral. Renovarea hotelului și tarifele accesibile sunt doar începutul unei transformări menite să păstreze turiștii români în țară...


Continuă să citești