Bergenbier, unul dintre brandurile de bere preferate din România, sărbătorește 30 de ani de prezență pe piața locală, promovând prietenia autentică sub sloganul „Prietenii știu de ce”.
Cu această ocazie, Bergenbier lansează o ediție limitată de doze de colecție, de 0,5L, care reflectă momente și simboluri din ultimii 30 de ani.
Victor Teioșanu, Director de Marketing Bergenbier S.A., subliniază că brandul nu este doar o bere, ci o stare și o emoție, parte din povestea prieteniilor, și marchează acest moment cu o campanie inedită...
Fiecare doză vine cu un mesaj menit să aducă zâmbete și nostalgie, amintind de momente precum drumurile cu trenul la mare sau bucuria meciurilor de fotbal ale Generației de aur...
Citește mai departe
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Descoperă cum Bergenbier a redefinit prietenia în România timp de trei decenii.