H&M surprinde cu o decizie strategică: închiderea magazinului din Unirea Shopping Center pe 18 iulie 2025. Această mutare face parte dintr-o strategie de optimizare a rețelei, dar H&M rămâne dedicat pieței din România, invitând clienții în celelalte locații...
Compania analizează constant portofoliul de magazine pentru a oferi cea mai bună experiență de cumpărături. Magazinele fizice sunt esențiale, iar investițiile continuă pentru a asigura locațiile potrivite. H&M HOME rămâne disponibil în alte două magazine din București și online 24/7...
Recent, H&M a redeschis magazinul din Promenada Mall, un spațiu reimaginat de 2170 metri pătrați, cu departamente pentru femei, bărbați și copii, și o secțiune H&M Home. Primul magazin H&M din România a apărut în 2007, iar acum sunt 54 de locații la nivel național...
Fondată în 1947 în Suedia, H&M include și mărcile COS, Monki, Weekday & Other Stories, H&M HOME și ARKET. Pentru mai multe detalii despre această mutare strategică...
Continuă să citești
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului H&M face o mutare strategică surprinzătoare: magazinul din Unirea Shopping Center se închide!.