Brandul olandez Van Lier a luat o decizie șocantă: toate magazinele fizice din orașe precum Groningen, Lelystad și Rotterdam se închid. Chiar dacă aceste locații erau gestionate de un francizat, nu direct de Van Lier, compania caută noi modalități de a-și păstra prezența fizică...

Cu toate acestea, Van Lier nu dispare complet din peisaj, continuând să-și vândă produsele de lux prin magazinul online și partenerii multi-brand. În ciuda eforturilor din 2021 de atragere de capital pentru digitalizare și expansiune internațională, rezultatele financiare nu au fost cele așteptate...

Compania a suferit pierderi semnificative în anul fiscal 2023-2024, iar obiectivele de creștere pentru 2024-2025 au fost ajustate. Schimbări majore au avut loc și la nivel de conducere, cu demisia directorului general Christina van Spaendonck...

Acum, familia Van Spaendonck, cu Geert van Spaendonck la cârmă, își propune să readucă Van Lier pe profit, concentrându-se pe inițiative digitale și vânzări online...


Citește mai mult