Amazon surprinde Europa cu o mișcare neașteptată, lansând magazine fizice de cosmetice și parafarmaceutice. Începând cu Milano, clienții vor avea parte de o experiență de cumpărături inovatoare, combinând tehnologia de ultimă generație cu o selecție atent curatoriată de produse.
Gigantul american își extinde astfel oferta online în Germania, Franța, Italia, Spania și Marea Britanie, oferind acces la o varietate mai largă de produse de frumusețe. Acest nou concept de magazin urmează succesul inițiativelor anterioare, precum Amazon Fresh.
În plus, Amazon face progrese și în livrarea cu drone, testând cu succes în Italia. Prime Air promite să revoluționeze livrarea produselor până în 2025, cu drone capabile să transporte pachete de până la 2,5 kilograme...
Amazon continuă să domine piața de retail din SUA, alături de Walmart și Costco, dar partea leului revine gigantului american. Ce urmează pentru Amazon în Europa și nu numai...?
Continuă să citești
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Amazon lansează o ofensivă surprinzătoare în Europa cu magazine de cosmetice și parafarmaceutice.