Un sondaj realizat în colaborare cu The Harris Poll dezvăluie cum tinerii din Generațiile Z și Millennials își combat stresul prin gustări surprinzătoare. Studiul State of Snacking, ce analizează comportamentele a mii de consumatori din 12 țări, arată o tendință crescândă de a folosi gustările ca un limbaj al iubirii.

71% dintre consumatorii globali consideră că împărtășirea gustărilor reprezintă limbajul iubirii, cu o creștere semnificativă față de anul precedent. Această tendință este mai evidentă în rândul Millennials și Gen Z, care văd gustările ca o metodă de conectare și de exprimare a grijii de sine.

64% dintre consumatori aleg gustările pentru a se conecta cu ceilalți, iar 93% reușesc să găsească întotdeauna gustarea potrivită pentru a o împărți. Gustările devin astfel un simbol al grijii față de propria persoană și al îmbunătățirii stării de spirit.

Mondelēz International, cu branduri renumite la nivel global, sprijină această tendință, oferind snack-uri în 150 de țări. Compania, cu venituri de 36,4 miliarde de dolari în 2024, continuă să fie un lider în domeniul snacking-ului...


Citește mai departe