Cadbury, faimosul producător de ciocolată, a pierdut un privilegiu regal pe care îl deținea de 170 de ani! Mondelez International, proprietarii americani ai brandului, s-au declarat dezamăgiți de această decizie. Mandatele regale, acordate de Regele Charles, sunt acum doar pentru companiile care nu au legături cu Rusia...
Pe noua listă a Regelui se află multe companii de top, dar Cadbury nu mai este printre ele. Deținătorii de mandate regale au privilegiul de a folosi stema regală pe produsele lor, un avantaj publicitar semnificativ...
Decizia Regelui a fost influențată de presiuni externe, Mondelez și alte companii fiind criticate pentru activitățile lor în Rusia. Unilever, un alt gigant, a pierdut de asemenea mandatul regal, dar și-a exprimat mândria pentru colaborările anterioare cu Casa Regală...
Profesorul David Bailey avertizează că pierderea mandatului va crește costurile pentru Cadbury, care va trebui să-și schimbe ambalajele. Acest "sigiliu de aprobare" regal a fost un simbol al excelenței britanice timp de decenii...
Citește mai mult
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cadbury pierde un privilegiu regal vechi de 170 de ani: Ce s-a întâmplat cu faimosul producător de ciocolată?.