AKTOR face un pas uriaș în cel mai ambițios proiect de tuneluri prin Carpați, parte a Coridorului Rin-Dunăre. Utilizarea mașinilor de forat tuneluri (TBM) de ultimă generație aduce un salt tehnologic major în regiune...
TBM Eleni a început să foreze în martie 2024 și a depășit deja 530 de metri, iar TBM Varvara a forat peste 350 de metri. Ambele mașini sunt adânc în munte, creând tuneluri impecabile...
Aceste tuneluri, fiecare cu o lungime de 6,9 kilometri, vor scurta semnificativ traseul feroviar dintre Racoș și Apața, parte din linia Brașov-Simeria. Proiectul este cofinanțat de Uniunea Europeană și realizat de un consorțiu format din AKTOR SA, Alstom Transport SA și Arcada Company...
Cu patru TBM-uri avansate, proiectul utilizează 15.714 inele de beton pentru a acoperi tunelurile, asigurând stabilitatea și siguranța. Alte două TBM-uri, Alexandra și Konstantina, sunt pregătite să înceapă forarea pe perechea nordică de tuneluri de lângă Homorod...
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului AKTOR face un pas crucial în cel mai ambițios proiect de tuneluri prin Carpați.