Studiul Deloitte arată că beneficiile reale ale tehnologiilor de marketing sunt cu 34% mai mici decât aşteptările liderilor din domeniu. Indicatorii principali folosiți sunt identificarea de potenţiali clienţi (76%), vânzările (68%) și conversia clienţilor (65%)...

Gen AI este folosit doar 7% din timpul alocat activităţilor de marketing, dar aduce avantaje precum creșterea productivității (+5%) și satisfacţia clienţilor (+6%). Cu toate acestea, integrarea Gen AI ridică provocări semnificative...

Bugetul de marketing ca procent din veniturile companiei a crescut la 10% în 2024, de la 9% în 2023. Cheltuielile totale de marketing sunt așteptate să crească cu 5% în următoarele 12 luni, dar cheltuielile pentru marketing digital vor scădea la 8%...

În schimb, cheltuielile cu activităţile de social media vor crește ușor, de la 11% în 2024, la 12% în următoarele 12 luni, și vor ajunge la 16% în cinci ani...


Continuă să citești