Oamenii se întorc în magazinele fizice din motive pe care tehnologia nu le poate satisface. 57% dintre cumpărători vor să vadă și să atingă articolele, iar 68% doresc sfaturi de specialitate pentru achizițiile de valoare ridicată...
61% dintre consumatori merg la magazin pentru promoții exclusive offline. Deși 68% au încredere în ofertele AI, 49% sunt nemulțumiți de chatboții ineficienți și 33% sunt preocupați de recomandările AI...
Raportul sugerează că succesul brandurilor rezidă în combinarea interacțiunii personale cu tehnologiile avansate. Inteligența artificială poate ghida consumatorii, dar echilibrul perfect este esențial pentru a răspunde nemulțumirilor clienților...
Studiul EY arată că, după pandemie, mulți consumatori preferă experiențele la domiciliu. 68% reevaluează modul în care își petrec timpul, iar 85% sunt preocupați de finanțele lor, punând accent pe raportul calitate-preț...
Continuă să citeștiIn lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului De ce tot mai mulți consumatori redescoperă farmecul magazinelor fizice?.