Așa cum menționam mai sus și așa cum ne-am obișnuit, ediția de anul acesta a inclus 42 de speakeri, cunoscuți la nivelul întregii țări. La cea dea-a unsprezecea ediție a retailArena au urcat pe scenă specialiști din retail, FMCG, dar și logistică și curierat.

Cele trei fireside chat-uri cu antreprenori și manageri din România, alături de cele șapte paneluri de discuție, dar și zona EXPO, bogată în standuri, au atras o audiență de peste 550 de participanți în sală.

De asemenea, în urma conferinței, au rezultat aproximativ 30 de articole scrise, dintre care amintim:



Mulțumim tuturor participanților la cea de-a unsprezecea ediție a retailArena și îi rugăm să urmărească platforma ICEvents pentru a afla data evenimentului din 2024, ce urmează să fie anunțată.

De asemenea, puteți urmări cele mai noi informații din industriile retail & FCMG pe paginile de Facebook, respectiv LinkedIN ale retail.ro și Wall-Street.ro.

retailArena a fost un eveniment organizat de retail.ro și wall-street.ro, având ca Online Commerce Partner pe FAN Courier, la categoria Gold Partners pe Mastercard, P3 Logistic Parks, WDP, eMAG, Penny, Lidl, dar și pe Altex, Offerista Group, httpool, Sameday, nhood, tbi bank, Mokka, Invest HK, Innnobyte, VIVO Mall, Hervis, Environ, IULIUS, Vodafone, Cometex și Payten ca Silver Partners, sponsori fiind Mavericks, ROPECO, e-Mobility Rentals, Tappy.ro, Tomra, Fepra, și 4pay.ro.