Asahi dispune de o perioada de exclusivitate in privinta acestor marci, potrivit unui anunt al SABMiller. Anterior, Wall Street Journal a scris, citand surse, ca Asahi se apropie de achizitia marcilor Peroni si Grolsch, intr-o eventuala tranzactie care poate ajunge la 400 miliarde de yeni (3,5 miliarde dolari).
SABMiller vrea sa vanda cele doua branduri in contextul achizitiei companiei de catre Anheuser-Busch InBev. Tranzactia Anheuser-Busch InBev-SABMiller, evaluata la 108 miliarde dolari, ar crea un gigant al industriei berii cu o cota de aproximativ 30% pe piata mondiala. Preluarea, anuntata in noiembrie, a atras atentia autoritatilor de reglementare din Europa, SUA si alte piete, potrivit MEDIAFAX.
Printre companiile care si-au exprimat intentia de a cumpara s-au numarat si Thai Beverage, din Thailanda, precum si San Miguel Corp, din Filipine. O achizitie a marcilor Peroni si Grolsch ar fi cea mai mare de pana in prezent pentru Asahi in afara Japoniei. Desi compania domina piata nipona, la nivel global are o prezenta redusa.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Oferta de 2,5 miliarde euro pentru marcile Peroni,Grolsch si Meantime, din partea Asahi.