Livrarile au urcat de la 1,3 milioane in primele trei luni si corespund unei cote de 0,5% pe piata mondiala a smartphone-urilor, aflata in crestere.
Din noiembrie 2013, de cand Chen a venit la conducerea companiei canadiene, BlackBerry a mutat centrul de greutate al afacerii de la vanzarea de produse catre consumatori individuali la vanzarea de servicii software catre firme si institutii guvernamentale.
Cu toate acestea, compania a incercat sa-si pastreze utilizatorii fideli, prin repunerea in vanzare a modelului BlackBerry Bold si a lansarii modelului Z3 pe piata din Indonezia, in luna mai.
Nivelul livrarilor de smartphone-uri din trimestrul al doilea a ramas, insa, cu mult sub cel inregistrat in aceeasi perioada a anului trecut, diferenta fiind de 78%.
De asemenea, BlackBerry nu a reusit sa castige cota de piata din incepand din al treilea trimestru din 2009. Compania nu a mai inregistrat un avans al vanzarilor din al doilea trimestru din 2013, cand a lansat sistemul de operare BlackBerry 10.
Pentru a contrabalansa situatia, BlackBerry are in plan sa lanseze noi modele de smartphone-uri, printre care Passport si Classic.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Vanzarile de smartphone-uri ale BlackBerry au crescut.