O sursa a declarat pentru Techcrunch ca Facebook a platit pentru LiveRail o suma cuprinsa intre 400 si 500 milioane de dolari. LiveRail a inregistrat anul trecut venituri de 100 milioane de dolari, a luat in calcul un IPO, insa actionarii au decis in cele din urma un "mariaj" cu gigantul Facebook.

LiveRail livreaza reclame video pe cele mai mari site-uri din SUA, situandu-se ca numar de reclame livrate in iunie sub site-urile Google, cu 2,4 miliarde de ad-uri in format video, deasupra Hulu sau AOL. Compania atinge circa 150 de milioane de unici in SUA, devenind in doar cativa ani una dintre cele mai puternice companii pe acest segment din lume.

Compania serveste clienti precum Sony Pictures, CBS, Cnet, Zynga sau Electronic Arts, are birouri la Cluj, Londra, New York si San Francisco si in luna iunie a anului trecut s-a situat pe locul doi in SUA in topul furnizorilor de reclame video pe site-urile din State.

Citeste articolul complet pe Wall-Street.ro
.