"In acest moment nu mai exista niciun impediment legal pentru ca autoritatile sa nu poata semna contractul cu asocierea Astaldi Sp.A.-MaxBoegl, desemnata castigatoare a licitatiei derulate de Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania", se arata intr-un comunicat al casei de avocatura, care a reprezentat consortiul in acest proces, transmite MEDIAFAX.

Curtea de Apel Bucuresti a respins joi ca nefondata plangerea impotriva rezultatului procedurii de atribuire, formulata de asocierea Porr Construct SRL- Porr BAU GmbH. Hotararea este irevocabila.

De asemenea, pe 4 noiembrie Curtea de Apel Bucuresti a respins ca nefondata, tot printr-o hotarare irevocabila, plangerea impotriva rezultatului procedurii de atribuire formulata de asocierea CCCF Drumuri si Poduri Timisoara -Societatea de Constructii in Transporturi - Luca Way.

"Anterior, contestatiile formulate de cei doi ofertanti nemultumiti de rezultatul procedurii de atribuire au fost respinse de CNSC prin decizia 3388/3524/3600 din 20.09.2013, casa noastra de avocatura asigurand asistenta si reprezentarea si cu acea ocazie", a declarat in comunicat Mihai Marian, avocat partener in cadrul Bostina si Asociatii, coordonatorul ariei de practica "Infrastructura".

Constructia autostrazii Nadlac-Arad a fost impartita in doua loturi, pe o distanta totala de aproape 39 de kilometri. Primul a fost adjudecat de asocierea romano - portugheza Romstrade-Monteadriano Engenharia e Construcao-Donep Construct, pentru 115,8 milioane euro, iar lotul al doilea a revenit constructorului austriac Alpine Bau, valoarea contractului fiind de 124,45 milioane euro.

CNADNR a reziliat insa, anul trecut, contractul pentru primul tronson, motivul principal fiind intarzierea lucrarilor, iar in acest a reziliat si contractul de proiectare si executie a lotului 2, dupa falimentul Alpine Bau.

Lucrarile de constructie pentru cele doua tronsoane au fost deschise in octombrie 2011, termenul de executie initial fiind de un an si jumatate.