Topul "Best Global Brands" realizat de Interbrand apare anual incepand din 2000 si este unul dintre cele mai urmarite astfel de rapoarte, scrie MEDIAFAX.

Astfel, Apple a urcat pe primul loc in acest an, cu o valoare a brandului estimata la 98,3 miliarde de dolari, in crestere cu 28% fata de anul trecut.

Pe locul secund se gaseste Google, marca evaluata la 93,3 miliarde de dolari, cu 34% mai mult decat in 2012.

Coca-Cola, cel mai mare producator de bauturi racoritoare la nivel mondial, a cazut de pe prima pozitie pana pe locul 3. Brandul Coca-Cola a crescut in valoare cu 2% in ultimul an, la 79,2 miliarde de dolari.

Top 10 este dominat de companii din sectorul IT.
4. IBM - 78,8 miliarde de dolari
5. Microsoft - 59.54 miliarde de dolari
6. General Electric - 46,9 miliarde de dolar
7. McDonald's - 42 miliarde de dolari
8. Samsung - 39,6 miliarde d edolari
9. Intel - 37,2 miliarde de dolari
10. Toyota - 35,3 miliarde de dolari

"Marci precum Apple, Google si Samsung ne schimba comportamentul: cum cumparam, cum comunicam unii cu altii, influentand chiar si daca vorbim sau nu unii cu altii. Au schimbat literalmente modul in care ne traim vietile", a declarat directorul general global al Interbrand, Jez Frampton, citat de New York Times.

La multi ani! Cele mai folosite 10 produse din familia Google