Inainte de lansare, toate modelele noi trec printr-un infernal program de teste, pentru a descoperi eventuale probleme care nu apar la testele pe componente separate. Practic, constructorii reusesc sa simuleze in cateva luni rulajul pe care un utilizator normal l-ar face in multi ani.
Cand vine vorba de vehiculele comerciale, testele sunt duse si mai departe. O masina ruleaza, sa zicem 20.000 km pe an. O utilitara poate ajunge lejer la... citeste continuarea pe Motorstory.ro!
Cand vine vorba de vehiculele comerciale, testele sunt duse si mai departe. O masina ruleaza, sa zicem 20.000 km pe an. O utilitara poate ajunge lejer la... citeste continuarea pe Motorstory.ro!
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cum a fost "torturat" noul Ford Transit Custom.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cum a fost "torturat" noul Ford Transit Custom.