Ei bine, da, pentru că asta definește un model de succes. Imediat după lansare, popularitatea lui uriașă, dictată de caracteristici intrinseci căutate de clienți, ne face pe toți să credem că a fost aici dintotdeauna. Nici faptul că la început s-a numit GLK nu ajută foarte mult. Sigur, dacă luăm în calcul și „originalul”, ajungem la trei generații, dar, personal, nu am considerat niciodată GLK un model de segment D așa cum a fost GLC-ul care a venit după.
Un GLC care a profitat din plin de apetitul europenilor pentru SUV-uri premium. Practic, a nimerit oportunitatea și a profitat din plin de ea. Ce am descoperit pe parcursul celor 3 zile petrecute la volanul său vom explica, cu bune și cu rele, în textul de față. Dar până atunci, haideți să-l vedeți în clipul nostru de prezentare.
Citește continuarea pe Automarket.ro.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Test-drive - premiu de popularitate.