Totuși, toți fanii mașinilor franțuzești ar trebui să facă o plecăciune în fața modelului de oraș. Pentru că, în doar 5 generații, Renault Clio a devenit cea mai vândută mașină frațuzească din istorie. Nu, nu este Citroen 2CV sau Peugeot 208, așa cum ai fi tentat să crezi. Micul model Renault a reușit să adune 16 milioane de clienți, în ciuda provocărilor prin care a trecut Europa, mai ales în ultimele două decenii.
Actualul model, lansat pe piață în urmă cu patru ani, a continuat să fie un best-seller, însă, acum, simte nevoia unui aer proaspăt. Așa că faceliftul nu a întârziat să apară și i-a adus o față nouă, motorizări diverse și un ușor update tehnologic. Haideți să vedem ce s-a schimbat!
Citește continuarea pe Automarket.ro.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Test drive Coco Chanel .