A devenit deja un obicei ca Automarket să vă ofere în fiecare an o aventură pe drumurile patriei, alături de cele mai noi mașini lansate în România. În anii trecuți am încercat să vedem cum s-a dezvoltat infrastructura dedicată mașinilor cu zero emisii în Electric România. De asemenea, am căutat destinații turistice inedite, alese pe sprânceană în Romanian Roads.
Anul acesta e timpul pentru o rețetă diferită. O rețetă pe care o coacem la foc mic încă de la începutul lui ianuarie și pe care suntem bucuroși să v-o prezentăm astăzi. „Aventour la feminin” este noul proiect pe care Automarket, împreună cu site-ul soră Eva.ro, l-au pregătit în luna iunie. Știm că publicul Automarket este, într-o proporție uriașă, masculin, însă cu toții avem acasă prietene, soții sau mame care conduc. Pentru că mobilitatea nu ține cont de sex, ci este o nevoie a fiecăruia dintre noi. Citește continuarea pe Automarket.ro.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Automarket prezintă „Aventour la feminin” by Textar: un tur cu 4 mașini proaspăt lansate în România, dedicat femeilor.