Ancheta, care ar fi trebuit sa fie finalizata la sfarsitul lunii aprilie, a aratat folosirea a zeci de cuvinte de cod, inclusiv ”software acustic” pentru tehnologia ilicita folosita de Volkswagen pentru a opri controlul poluarii cand masina este in mers. Totusi, dovezile incomplete si calculatoarele vechi au dus la rezultate inconcludente pentru a acuza anumiti angajati, in mod individual, scrie Bloomberg, potrivit MEDIAFAX.
”Suntem in consultari cand vine vorba despre clarificarea problemelor diesel. Vom comenta in a doua parte a lunii aprilie”, a anuntat Volkswagen. Aproape toate eforturile Volskwagen, de a-si reveni din scandalul emisiilor, au durat mai mult decat era anticipat. Compania si-a amanat inclusiv raportarile legate de castigurile din T1.
”Suntem in consultari cand vine vorba despre clarificarea problemelor diesel. Vom comenta in a doua parte a lunii aprilie”, a anuntat Volkswagen. Aproape toate eforturile Volskwagen, de a-si reveni din scandalul emisiilor, au durat mai mult decat era anticipat. Compania si-a amanat inclusiv raportarile legate de castigurile din T1.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Scandalul emisiilor: Limbaj codat folosit de VW.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Scandalul emisiilor: Limbaj codat folosit de VW.