Rusoaica Maria Sarapova a inceput anul in forta. Nu ne referim in mod special la turneul de la Hong Kong (victorie in sferturile de finala in fata chinezoaicei Yan Zi, scor 7-5, 6-3), ci la ultimul supercontract semnat de catre frumoasa jucatoare cu firma americana Pepsi.
Sarapova, numarul 2 in ierarhia WTA, va promova de acum inainte imaginea produselor Gatorade si Tropicana (brand-uri apartinind concernului PepsiCo), rusoaica ajungind astfel la un veritabil record de incasari anuale numai din publicitate: 30 de milioane de dolari. Pe linga Pepsi, Maria Sarapova mai reprezinta imaginea firmelor Cannon, Colgate, Nike, Tag-Heuer, Price si Land Rover.
Sarapova, numarul 2 in ierarhia WTA, va promova de acum inainte imaginea produselor Gatorade si Tropicana (brand-uri apartinind concernului PepsiCo), rusoaica ajungind astfel la un veritabil record de incasari anuale numai din publicitate: 30 de milioane de dolari. Pe linga Pepsi, Maria Sarapova mai reprezinta imaginea firmelor Cannon, Colgate, Nike, Tag-Heuer, Price si Land Rover.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Si cu Pepsi... fac 30 de milioane!.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Si cu Pepsi... fac 30 de milioane!.