Indiferent ca este vorba despre plata biletelor la meciurile care se joaca in alta tara, a canalelor TV premium sau despre achizitionarea de diverse produse „suporterii fara frontiere”, asa cum este denumita noua categorie de pasionati ai acestui sport, de catre MasterCard, realizeaza un total de cheltuieli pe sezon din care s-ar putea finanta constructia a 100 de stadioane Fußball Arena din München, s-ar putea cumpara 372 de jucatori de valoarea lui Cristiano Ronaldo sau chiar 562 de jucatori ca Fernando Torres, potrivit Wall-Street.ro.

Rezultatele raportului lansat inainte de finala din acest an a UEFA Champions League, jucata intre FC Bayern München si FC Chelsea, pe stadionul Fußball Arenas München, sambata, pe 19 mai, clasifica un sfert dintre iubitorii europeni impatimiti ai fotbalului (41 de milioane) drept „suporteri fara frontiere”. FC Barcelona este cea mai populara echipa straina (29%), urmata de Real Madrid CF (10%) si FC Manchester United (8%).

Citeste intregul articol pe Wall-Street.ro.