Pentru gestionarea spatiului de publicitate din interiorul metrourilor si a celui de pe peroane, Metrorex lucreaza in colaborare cu trei agentii de outdoor. "In cursul anului 2007, publicitatea in metrou s-a realizat prin trei asocieri in participatiune, incheiate de Metrorex cu: S.C. Euromedia Group, Betacons si Lemon Design", a mai mentionat Mariana Petre.
"Publicitatea in metrou a acoperit domenii foarte variate cum ar fi: bauturi racoritoare, domeniul bancar, produse cosmetice, pensii private, sau detergenti", a mai spus Mariana Petre, dupa cum informeaza NewsIn.
"Publicitatea in metrou a acoperit domenii foarte variate cum ar fi: bauturi racoritoare, domeniul bancar, produse cosmetice, pensii private, sau detergenti", a mai spus Mariana Petre, dupa cum informeaza NewsIn.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Publicitatea la metrou ingrasa conturile Metrorex.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Publicitatea la metrou ingrasa conturile Metrorex.