Teatrul Maghiar din Cluj a sarbatorit, o data cu acest festival, si implinirea a 215 ani de la infiintare. Pe parcursul a 11 zile, cei prezenti au putut urmari minimum un spectacol de teatru in fiecare seara, in sase limbi. In plus, au avut oportunitatea de a discuta cu membrii trupelor participante la festival in cadrul unor intilniri zilnice si de a asista la vernisajul unei expozitii de scenografie. Directorul artistic al Teatrului Maghiar din Cluj, Tompa Gabor, a subliniat ca evenimentul a reunit spectacolele unor companii „apartinind unor culturi teatrale diferite pe care le simtim inrudite - prin programul lor estetic si prin nivelul lor ridicat - cu eforturile Teatrului Maghiar de Stat din ultimele decenii“. Spectacolele au fost, totusi, extrem de variate si inegale din punct de vedere calitativ.
Unele montari au avut o componenta coregrafica extrem de puternica, dominanta, ca, de exemplu, „O sa-mi amintesc de voi toti“ (Teatro de la Abadia din Spania) sau „Gradina iubirilor interzise“ (Yolande Snaith&IMAGOmoves, San Diego) in timp ce, in alte spectacole, dansul era complet absent.
Unele montari au avut o componenta coregrafica extrem de puternica, dominanta, ca, de exemplu, „O sa-mi amintesc de voi toti“ (Teatro de la Abadia din Spania) sau „Gradina iubirilor interzise“ (Yolande Snaith&IMAGOmoves, San Diego) in timp ce, in alte spectacole, dansul era complet absent.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Maghiarii au excelat pe scena clujeana.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Maghiarii au excelat pe scena clujeana.