O alta problema este lipsa cailor de acces in institutiile de invatamant si usurinta cu care acesti elevi sunt trimisi la scolile speciale.
Raportul prezentat ieri a fost intocmit pe baza raspunsurilor date de patru categorii de persoane: parinti, profesori, autoritati si copii cu probleme. Din cei 388 de copii chestionati, 82% frecventeaza scoala, 3,9% au abandonat-o si 6% nu au fost niciodata inscrisi. In ceea ce priveste situatia lor scolara, desi aproximativ 66% au declarat ca rezultatele scolare sunt bune, s-a constatat ca doar 13% din ei stiu sa citeasca bine, iar 36% nu stiu sa citeasca deloc.
Cadrele didactice chestionate au indicat ca situatia scolara a elevilor cu probleme speciale este mai degraba slaba. "78,4% din elevi declara ca principalul motiv pentru care frecventeaza scoala tine de nevoia de a invata si de a cunoaste lucruri noi.
Raportul prezentat ieri a fost intocmit pe baza raspunsurilor date de patru categorii de persoane: parinti, profesori, autoritati si copii cu probleme. Din cei 388 de copii chestionati, 82% frecventeaza scoala, 3,9% au abandonat-o si 6% nu au fost niciodata inscrisi. In ceea ce priveste situatia lor scolara, desi aproximativ 66% au declarat ca rezultatele scolare sunt bune, s-a constatat ca doar 13% din ei stiu sa citeasca bine, iar 36% nu stiu sa citeasca deloc.
Cadrele didactice chestionate au indicat ca situatia scolara a elevilor cu probleme speciale este mai degraba slaba. "78,4% din elevi declara ca principalul motiv pentru care frecventeaza scoala tine de nevoia de a invata si de a cunoaste lucruri noi.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Profesorii de gimnaziu refuza sa primeasca elevi cu dizabilitati.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Profesorii de gimnaziu refuza sa primeasca elevi cu dizabilitati.