Despre "Anotimpurile" - care inglobeaza "impresii" din experienta africana a coregrafului - Amir Kolben spune: "Nevoia permanenta de schimbare a fost punctul de plecare pentru coregrafia acestui spectacol, o combinatie surprinzatoare intre muzica secolului XVIII si dansul contemporan. (...) Spectacolul are ca tema trecerile imprevizibile de la haos la ordine si armonie, dificultatea de a discerne clar intre minciunile si adevarurile ascunse in fiecare dintre noi". Ca si in "Block Bach", Kolben apeleaza la muzica clasica pentru a regasi miscarea si a o reinventa, cu ironie postmoderna si emotie modernista, intr-un spectacol cu o filozofie animista.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Africa, 'Anotimpurile' si Holocaustul.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Africa, 'Anotimpurile' si Holocaustul.