Chiar daca piata de advertising si comunicare a crescut spectaculos in ultima perioada, angajatorii vorbesc de o penurie de specialisti in domeniu. Pentru a raspunde nevoilor pietei, competitiile din cadrul Olimpiadelor Comunicarii urmaresc sa ii descopere in fiecare an pe cei mai performanti tineri care aspira la un loc de munca in Advertising, Relatii Publice sau Comunicare Politica.

In cele patru probe de concurs participa echipe formate din cate cinci studenti, care se califica in urma unei faze de preselectie. Ei vor construi timp de o luna strategiile de imagine ale unor clienti reali: companii, ministere sau oameni politici. Detalii despre concurs si despre inscriere pot fi gasite pe site, la adresa: http://www.olimpiadelecomunicarii.ro/concurs.html.

Juriile care vor analiza prestatia participantilor sunt formate astfel incat sa reprezinte intreaga industrie de comunicare: manageri ai celor mai importante agentii de advertising sau PR, directori de comunicare, profesori universitari, analisti politici si jurnalisti de top. Componenta Juriului poate fi vazuta la adresa:
http://www.olimpiadelecomunicarii.ro/juriu.html