Nivelul de protectie a consumatorilor este in crestere, o data cu schimbarea conducerii Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) si cu intrarea Romaniei in Uniunea Europeana, sint de parere reprezentantii ONG-urilor cu activitate in domeniu. "Controalele sint mai riguroase, informatiile sint mai mult facute publice. Marian Zlotea, actualul presedinte al ANPC, si-a directionat atentia si controalele in zonele in care problemele consumatorilor sint mai mari: drepturile pasagerilor, fumatul in locuri publice, contractele cu prestatorii de servicii", a declarat Razvan Resmerita, director executiv al Asociatiei pentru Protectia Consumatorilor din Romania (APC Romania).
Legi noi, mai mult de lucru
O data cu intrarea Romaniei in UE, legislatia privind Protectia Consumatorilor s-a schimbat. "Au aparut legi noi privind garantiile, comercializarea brichetelor si multe altele. Lucrurile pe care Autoritatea trebuie sa le rezolve acum sint mult mai multe", spune Resmerita. El a adaugat ca Guvernul ar trebui sa acorde mai multe resurse Autoritatii, deoarece personalul si bugetul de care dispune ANPC sint aceleasi ca inainte de schimbarea legislatiei.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Drepturi cistigate prin reclamatii la OPC.