Performanta, aproape unica pe caile ferate romanesti, dar fapt banal in tarile UE, va putea fi atinsa in urma unor investitii cifrate la aproape un miliard de euro, in repararea caii ferate Bucuresti-Constanta.
Reparatia tronsoanele Bucuresti Nord-Baneasa si Fetesti-Constanta va fi definitivata in 2008, iar cea a portiunilor Bucuresti Baneasa-Fundulea-Lehliu-Fetesti, in 2010. Banii necesari sint asigurati de fondurile nerambursabile ISPA de la UE (231,7 milioane de euro), Banca pentru Cooperare Internationala a Japoniei (165 de milioane de euro), iar 423 de milioane de euro de la bugetul de stat.
Reparatia tronsoanele Bucuresti Nord-Baneasa si Fetesti-Constanta va fi definitivata in 2008, iar cea a portiunilor Bucuresti Baneasa-Fundulea-Lehliu-Fetesti, in 2010. Banii necesari sint asigurati de fondurile nerambursabile ISPA de la UE (231,7 milioane de euro), Banca pentru Cooperare Internationala a Japoniei (165 de milioane de euro), iar 423 de milioane de euro de la bugetul de stat.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Viteza de vis cu trenul spre mare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Viteza de vis cu trenul spre mare.