Proiectul "Zece pentru Romania", realizat de Realitatea TV, a ajuns la categoria marci si, asemenea celorlalte categorii prezentate pana acum, cercetarea s-a realizat in randul breslei. Cele patru institute de sondare a opiniei publice - INSOMAR, IMAS, TNS - CSOP si CURS - au realizat 306 interviuri, sondarea realizandu-se aleator pe baza unui chestionar. In interiorul firmelor au fost intervievati numai angajati cu functii de conducere.
Printre primele criterii de apreciere a unei marci de succes, definite de respondenti, au fost calitatea produsului/serviciului (74%), pretul (48%, si publicitatea/promovarea (26%). Interesant ca utilitatea produsului a fost cotata cu 2%, iar numele marcii sau traditia ei cu cate 1%. Satisfactia clientului conteaza doar in proportie de 4%.
Printre primele criterii de apreciere a unei marci de succes, definite de respondenti, au fost calitatea produsului/serviciului (74%), pretul (48%, si publicitatea/promovarea (26%). Interesant ca utilitatea produsului a fost cotata cu 2%, iar numele marcii sau traditia ei cu cate 1%. Satisfactia clientului conteaza doar in proportie de 4%.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului 'Zece pentru Romania 2006' continua cu marcile romanesti.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului 'Zece pentru Romania 2006' continua cu marcile romanesti.