Directorul general al Metrorex, Liviu soava, a prezentat, pentru Adevarul, planul "de bataie" pe viitor al companiei, proiect ce are ca prioritate innoirea "parcului de trenuri", suplimentarea acestora, dar, mai ales, infiintarea unor magistrale capabile sa acopere zone defavorizate pana acum din acest punct de vedere.

soava a recunoscut ca exista o serie de nemultumiri ale cetatenilor legate de starea jalnica in care au ajuns statiile de metrou, din cauza infiltrarilor de apa, de scarile rulante ponosite sau de inconfortul batranelor trenuri. Referitor la fisurile prin care se prelinge apa pe peronul metroului, formand, pe alocuri, adevarate stalactite, soava a precizat ca, "desi metroul din Bucuresti sta... in apa, nu exista niciun sistem etans pentru metrou. Exista sisteme de evacuare a apei de la metrou, dar ele sunt calculate sa preia apa in conditii normale si nu pot face fata inundatiilor. Infiltratiile vor exista mereu. Cu asta traim... N-as spune ca astea se numesc probleme. O problema ar fi subfinantarea Metrorex".