O noua moda ii cucereste cu cea mai mare viteza pe utilizatorii de internet din intreaga lume. Incarcarea pe internet a propriilor filmulete video a atins deja niveluri record, iar site-urile internet specializate in stocarea acestor filmulete au audiente de sute de milioane de oameni pe plan mondial.
Moda incarcarii propriilor filmulete pe internet, spre a fi vazute de catre orice e interesat, a ajuns deja sa fie considerat un fenomen social. Astfel, amatorii din intreaga lume se inghesuie pe site-urile specializate sa isi impartaseasca experientele.
Iar cel mai popular site pe care amatorii din intreaga lume pot incarca filmuletele realizate de ei - sau vedea filmele facute de altii - este Youtube.
Un studiu recent arata ca dimensiunile la care a ajuns aceasta adevarata manie. Cele mai recente statistici arata ca de pe site-ul Youtube mai bine de 100 de milioane de filmulete sunt descarcate in fiecare zi, iar doar in ultima luna site-ul a primit mai bine de 2 miliarde si jumatate de vizite.
Site-ul Youtube detine astfel 29 la suta din piata multimedia a Statelor Unite si estimarile spun ca filmulete incarcate aici si admirate de catre vizitatori reprezinta deja 60 la suta dintre toate imaginile video vazute on-line in Statele Unite. Site-ul isi atrage vizitatorii si pentru ca este gratuit, incasarile sale provenind din reclame.
Evident, noul fenomen social a atras si marile companii care opereaza in domeniul internetului. Drept rezultat, companiile Google, Yahoosi AOL si-au creat sectiuni speciale dedicate incarcarii, admirarii si descarcarii de pe internet a acestor filmulete, dar deocamdata cota lor de piata nu depaseste 5 la suta.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Moda propriilor filmulete pe internet.