„Let’s Do It, Romania! – Curatenie in toata tara, intr-o singura zi” s-a bucurat de aprecierea juriului format din specialisti in comunicare si relatii publice care au desemnat-o castigatoare pe baza rezultatelor pe care campania a reusit sa le obtina si prin care a demonstrat ca isi merita titlul de „cel mai mare proiect de implicare sociala”: peste 180 000 de voluntari care au iesit la curatenie pe 25 septembrie, peste 6000 de voluntari implicati in etapele de organizare ale proiectului, realizarea primei harti a deseurilor din Romania, implicarea a peste 20 de persoane publice ca ambasadori a proiectului, blog-ul care a ajuns pe locul 1 in topul celor mai influente bloguri ZeList, cea mai mare cauza de pe Facebook din Romania, realizarea unui imn al campaniei. [Peste 150.000 de romani au iesit la curatenia nationala]
“Let`s Do It, Romania!” este cel mai mare proiect de voluntariat organizat pana in prezent in Romania, care a avut ca obiectiv curatarea mormanelor de gunoi generate in arealele naturale ale tarii, intr-o singura zi. Si a reusit! Ziua de Curatenie Nationala a fost 25 septembrie 2010, zi in care peste 180 000 de locuitori ai Romaniei au aratat ca se poate si ca Romania poate fi o tara mai curata, datorita celor care s-au unit pentru acesta cauza comuna. Ideea a fost implementata cu succes si in Estonia (2008), Letonia si Lituania (2009), Portugalia (martie 2010) si Slovenia (aprilie 2010).
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului "Let's Do It, Romania!" premianta Romanian PR Award.