Un exemplu in acest sens il constituie laboratoarele Bioderma, care la inceputul anului trecut au infiintat o reprezentanta in Romania si au inregistrat o crestere in vanzari de 20%, peste cresterea pietei de dermacosmetice.

In ceea ce priveste comportamentul consumatorului, s-a observat totusi o scadere a numarului de produse pentru asigurarea confortului pielii, achizitionate in perioada de criza.

"Produsele dermocosmetice sunt destinate persoanelor care manifesta o anumita sensibilitate a pielii. Pacientul cu o astfel de sensibilitate este convins de necesitatea achizitionarii acestor produse pt confortul personal, indiferent de costul acestora. Insa pe timp de criza, pacientii s-au multumit sa achizitioneze cate un singur produs, de igiena sau de tratament, in schimbul unei intregi game de ingrijire a pielii", ne-a declarat Gina Pirelici, Brand Manager Bioderma.

Laboratoarele Bioderma si Tonic advertising au lansat recent gama Hydrabio pentru hidratarea fetei.