In ceea ce priveste rezultatele la nivelul intregului program, acestea sunt relevante pentru realizarea obiectivelor pe care le-a urmarit acest proiect. Astfel, 391 de scoli pilot (din 36 de judete) din zonele dezavantajate au fost implicate in programele PHARE 2001, 2003 si 2005, fiecare dintre acestea, au beneficiat de dotari si lucrari de reabilitare pentru a putea oferi elevilor un mediu scolar mai atractiv. In aceste scoli pilot, un numar impresionant de peste 60.000 de copii care apartin unor comunitati dezavantajate au beneficiat de aplicarea principiilor educatiei incluzive.
Printre actiunile care s-au bucurat de un real succes sunt mentionate programele educationale de sprijin tip „Scoala de dupa scoala” si „Gradinite de vara” (derulate intensiv, inainte de inceperea scolii, pentru copiii care nu au frecventat gradinita), desfasurate in 36 de judete si care au inregistrat o rata buna de participare. 395 de mediatori au beneficiat de programe specifice de formare acreditate, de asemenea, 113 tineri romi au fost calificati sa predea limba romani.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului "Acces la educatie pentru grupuri dezavantajate" - impact asupra educatiei romanesti.