Cu alte cuvinte, noteaza Business Standard, reducerile au inceput deja, de la mijlocul lunii octombrie.
“Pentru perioada sarbatorilor de iarna din 2009, reducerile vor fi mult mai agresive si mai complexe. Retailerii vor trebui sa fie foarte inventivi si sa aduca oferte serioase, cu alte beneficii si bonusuri pentru atragerea clientului”, spune Malina Soare, marketing manager al companiei Elmec, unul dintre cei mai importanti jucatori ai pietei de profil.
Pentru atragerea clientilor si mentinerea nivelului vanzarilor la cel de anul trecut, magazinele ofera, pe langa clasicele reduceri de preturi, si bonusuri sub forma de cadouri sau produse.
Mai multe detalii aici.
“Pentru perioada sarbatorilor de iarna din 2009, reducerile vor fi mult mai agresive si mai complexe. Retailerii vor trebui sa fie foarte inventivi si sa aduca oferte serioase, cu alte beneficii si bonusuri pentru atragerea clientului”, spune Malina Soare, marketing manager al companiei Elmec, unul dintre cei mai importanti jucatori ai pietei de profil.
Pentru atragerea clientilor si mentinerea nivelului vanzarilor la cel de anul trecut, magazinele ofera, pe langa clasicele reduceri de preturi, si bonusuri sub forma de cadouri sau produse.
Mai multe detalii aici.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Magazinele de imbracaminte si de incaltaminte au dat startul reducerilor.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Magazinele de imbracaminte si de incaltaminte au dat startul reducerilor.