"Un alt motiv pentru cererea slaba ar putea fi numarul mare de romani a caror mentalitate cu privire la economisirea banilor se bazeaza pe convingerea ca aparatura trebuie folosita pana cand se uzeaza, fara a fi inlocuita cu alta care foloseste o tehnologie mai buna sau care are caracteristici tehnice inovative", explica Ciprian Hatneanu, Retail &Technology Director GfK Romania.

Vanzarile de bunuri de folosinaa indelungata au scazut in prima jumatate a anului cu peste 40%, fata de perioada similara a anului trecut, ajungand la valoarea de 664 de milioane de euro, in timp ce incetinirea economica are in continuare un impact major asupra cererii consumatorilor pentru electrocasnicele mari, se arata intr-un studiu al companiei de cercetare GfK Romania.


Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Romanii renunta la electrocasnice, pe fondul crizei.