Dragos Bucurenci, pe care jurnalistul Iulian Comanescu l-a denumit “cel mai bun brand personal”, si-a folosit de-alungul timpului, abilitatile de comunicare pentru a promova activitati de responsabilitate sociala. Bucurenci, presedintele organizatiei MaiMultVerde, a fost joi, unul dintre invitatii PR Forum, la dezbaterea Tendintele anului 2009 in relatii publice.
Pentru a sustine ideile lui Dragos Bucurenci, Diana Klusch, director Corporate Affairs la Ursus Breweries a declarat ca Ursus nu va renunta la programele sale de responsabilitate sociala.
“Ursus este o companie puternica si isi permite in continuare sa fie puternica din punctual asta de vedere, deci nu vom renunta la proiectele de responsabilitate sociala. Suntem acum in proces de redefinire a comunicarii si vom informa in timp util despre acest lucru”, a declarat Diana Klusch .
Luna trecuta, acelasi Dragos Bucurenci nominaliza in topul celor mai responsabile companii nume mari ca Petrom, Coca-Cola HBC Romania si Unicredit Tiriac Bank.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Bucurenci: A fi generos este cel mai inteligent lucru pe care il poate face cineva in acest moment.