Sister isi respecta sloganul, “More to Give” si semneaza o campanie pentru Otter, cu o puternica tenta sociala prin campania “Iti oferim sansa sa oferi”.

“Am lucrat cu mare drag la acest brief. Pentru SISTER a fost o oportunitate de a face mai mult, atat pentru client dar si pentru a aborda o problema sociala grava: saracia care afecteaza mii de familii din Romania. Este o realitate pe care nu putem sa o ignoram, si pe care trebuie sa o indreptam. In fond, rolul nostru, al advertisingului nu este doar de a aduce vanzari clientilor, ci si de a atinge sufletele consumatorilor, de a le oferi mai mult, de a fi alaturi de ei. “ spune Alexandra Tinjala din partea Sister.

Campania a avut doua componente esentiale: apropierea consumatorilor de Otter, prin implicarea lor directa in cauza sociala sustinuta, dar si strangerea de fonduri pentru copiii si tinerii aflati sub aripa organizatiei SOS Satele Copiilor.

SOS Satele Copiilor , este o organizatie non-guvernamentala, ce ocroteste copii care nu pot fi ingrijiti de proprii parinti, asigurandu-le o familie substitutiva si un camin permanent, pana la integrarea lor sociala si profesionala sau pana la reintegrarea in familia naturala.