Ministrul si-a inceput discursul de miercuri dimineata prin a spune ca incidentul de la Dolj in urma caruia un elev a murit dupa o altercatie avuta cu un coleg in scoala in care invatau, incident petrecut marti dupa-amiaza, "este, in momentul de fata, in derulare".
Ministrul interimar Liviu Pop a tinut apoi sa-i multumeasca din suflet fostului ministru Mang, "pentru deschiderea pe care a dat-o".
"Sper ca si in continuare, si impreuna cu Dumneavoastra, sa trecem printr-o perioada foarte grea", a continuat ministrul Pop.
Ministrul a gresit din nou atunci cand a vorbit despre termenele depasite pentru anumite comisii de organizare din minister, spunand ca acestea reprezinta un lucru "care incercam sa-l rezolvam".
"Deci sunt lucruri care se desfasoara cu o viteza extraordinara, in 11 zile nu avem voie sa gresim nimic, si vorbesc aicea si cu sambata si cu duminica", si-a incheiat Liviu Pop o alta idee, scrie MEDIAFAX.
Primul dezacord facut de Pop a avut ca tema clasa pregatitoare.
"Clasa pregatitoare, repet, ca si celelalte ordine, raman in vigoare", a spus Liviu Pop.
Cel de-al doilea dezacord a fost facut atunci cand ministrul interimar a conchis in legatura cu prioritatile mandatului sau la Educatie: "Prioritatile sint in trei zile sa ne organizam efectiv de sus pana jos, fara nicio greseala".
Dupa ce a vorbit si despre "o prioritate secundara", ministrul Pop a tinut sa spuna audientei ca este "la baza" profesor de matematica.
Fraza cu care ministrul Educatiei si-a incheiat sesiunea de raspunsuri la intrebarile jurnalistilor a fost: "Vreau sa rezolv problemele care le am, nu sa-mi pun probleme si-apoi sa caut solutii la ele".
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Ministrul Liviu Pop a inceput cu stangul: Primele greseli gramaticale, la prima conferinta.