FONDURI. In ceea ce priveste fondurile cheltuite de partide si de candidatii la Presedintie pentru publicitate electorala out-door si in presa scrisa pana acum, acestea variaza intre 10 si 15 procente din fondurile maxime prevazute prin lege, majoritatea banilor fiind destinati promovarii candidatilor la Presedintie, sustine APD. Astfel, pentru publicitate electorala in presa scrisa, cei mai multi bani au fost cheltuiti de Uniunea PSD+PUR, 786.829 de dolari. Pe locul al doilea in acest clasament se situeaza Alianta D.A., care a cumparat pana acum spatiu publicitar in presa scrisa in valoare de 576.167 de dolari. Pentru promovarea lui Traian Basescu in presa scrisa, in calitate de candidat al Aliantei PNL-PD pentru Presedintia Romaniei, s-au cheltuit 387.126 de dolari, in vreme ce pentru promovarea lui Adrian Nastase, candidatul Uniunii PSD+PUR la Presedintie, au fost cheltuiti 250.566 de dolari.

In schimb, la nivelul Capitalei, atat pentru spatiu publicitar in presa scrisa, cat si pentru afisajul stradal, Uniunea PSD+PUR a cheltuit 229.945 de dolari, devansand Alianta D.A., care a cheltuit 189.788 de dolari.