"Raportandu-ne la nivelul la care se afla campaniile romanesti, site-ul spunesitu.ro este o incercare demna de amintit, mai ales prin sumele alocate promovarii. Cred ca acesta a stabilit deja recordul pentru suma investita intr-un site electoral. Din punct de vedere al strategiei, site-ul este doar o incercare de marketing politic online, ale carei carente majore la nivel strategic il vor transforma intr-o simpla investitie nefericita", considera Sorin Tudor, managing director la Project 365 Communication, scrie Money.ro.

Acesta spune ca, spre deosebire de acum patru ani, in cadrul actualei campanii, niciunul dintre site-urile principalilor candidati nu este inclus in cadrul unui sistem de masurare a traficului, accesibil oricarui alegator.

"Investitia in site-uri, in sine, nu e relevanta si nici importanta - important e cum promovezi ceea ce acolo, ce content pui, care e relevanta continutului respectiv pentru publicul vizat", a declarat Dragos Stanca, managing director F5, compania de new media a grupului de presa Realitatea-Catavencu.